Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages


تلگرام جاما به استاد محمدتقی شریعتی بسبب حمله ناآگاهان فریب خورده به کانون نشر حقایق اسلامی در مشهد (۱ آذر ۱۳۵۹)

تلگرام جاما به استاد محمدتقی شریعتی بسبب حمله ناآگاهان فریب خورده به کانون نشر حقایق اسلامی در مشهد

تاریخ: ۱ آذر ۱۳۵۹

به‌نام خدا

استاد بزرگوار:

با کمال تاسف خبر یافتیم در روز عاشورا، روز پیروزی آزادی بر استبداد، عدل بر ظلم و اسلام انقلابی و راستین بر جهل و کفر و جاهلیت گروهی ناآگاه به کانون نشر حقایق اسلامی مشهد حمله برده و نسبت به ساحت مقدس آن مکان شریف اسائه ادب و هتک حرمت نموده‌اند. این خبر از آنجا برای ما بیشتر دردناک بود که جمع کثیری از یاران و هم‌فکران ما مفتخر به شاگردی آن استاد ارجمند و درک فیض از آن کانون بوده‌اند و برای کانون نشر حقایق اسلامی و تعلیماتی که در مدت نیم قرن در آن مکان دیده‌اند اهمیت بسیاری قائل‌اند، بخصوص که آن کانون مقدس مهد تربیت دکتر علی شریعتی معلم شهید انقلاب است که خدمات او به عالم اسلام و تشیع و انقلاب اسلامی ایران غیرقابل تردید است.

آری از تهاجم مسلمان نمایان به پیروان اسلام راستین و مبشرین حق و حقیقت شواهد زیادی داریم که بزرگ‌ترین آنها شهادت امام حسین بن علی (ع) سرور آزادگان بدست دژخیمان حکومت یزیدی می‌باشد. حمله به کانون نشر حقایق اسلامی آن‌هم در روز عاشورا تهاجم به خیام (خاندان) خائنان عصمت و طهارت را بیاد می‌آورد که باز هم توسط مسلمان نماهای صدر اسلام انجام گرفته است. ما نمی‌توانیم تنفر خود را از این عمل پنهان داریم. ولی هیچ‌یک از این اقدامات که متاسفانه همانند آنرا بصورت گسترده در تمام شهرهای ایران شاهد هستیم و هدف آن ساکت کردن حق‌طلبان و حق‌گویانی است که حتی در سیاه‌ترین روزهای رژیم استبدادی ساکت ننشستند و از آزادی و اسلام راستین دفاع کرده‌اند ما را نخواهد ترساند.

استاد عزیز ـ سوگند می‌خوریم از معیارها و اصول انقلابی اسلام که در تمام مدت عمر شریف‌تان بما آموخته‌اید دفاع نمائیم. آرزو می‌کنیم که خداوند بزرگ افتخار ادامه راهی که معلم شهیدمان دکتر علی شریعتی پیمود نصیب‌مان گرداند. هر چند دفاع از اسلام راستینی که عمری وعده آن بما داده شد و انقلاب بزرگ‌مان برای استقرار آن به‌وقوع پیوسته امروز دشمنانی آگاه پیدا کرده است ولی قسم می‌خوریم که برای تداوم آن جان‌فشانی کنیم و یک گام واپس نگذاریم و یقین داریم که باز هم از ارشادات خود، ما را بی‌نصیب نخواهید گذارد و ما و فرزندان‌مان را راهنمائی خواهید فرمود.   

جنبش انقلابی مردم مسلمان ایران «جاما»

آیا حمله به کانون که خانه من حساب می‌شود، توهین به من نیست؟ | استاد محمد تقی شریعتی (روزنامه میزان ـ ۱۳ آذر ۱۳۵۸)



≡   برچسب‌ها
نویسنده : اپراتور سایت تاریخ ارسال : ژانویه 3, 2019 754 بازدید       [facebook]