Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages


دیدار فرزندان امام موسی صدر و دکتر شریعتی ۱۳۹۰

506-small-thuدیدار فرزندان امام موسی صدر و دکتر شریعتی

همسر و فرزندان دکتر شریعتی میهمان خانواده امام موسی صدر در تهران بودند و ساعاتی را به یادآوری خاطرات گذراندند.

 

 

روز سه‌شنبه چهارم مرداد 1390 همسر و فرزندان دکتر شریعتی میهمان خانواده امام موسی صدر در مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در تهران بودند و ساعاتی را به گفت‌وگو و یادآوری خاطرات گذراندند.
به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، این دیدار صمیمی صبح سه‌شنبه چهارم مرداد 1390 با حضور سرکار خانم پوران شریعت رضوی همسر دکتر شریعتی، دکتر احسان شریعتی دکتر سوسن شریعتی و دکتر سارا شریعتی، فرزندان دکتر علی شریعتی و نیز خانم‌ها حورا و ملیحه صدر فرزندان امام موسی صدر و مهندس مهدی فیروزان، داماد و خواهرزاده امام موسی صدر برگزار شد.

 

506-614-1390-5-10-3-37-34-726C
در این دیدار دو خانواده با یادآوری خاطرات مشترک خود در سال‌های حضور امام موسی صدر بر ضرورت محافظت از میراث فکری امام موسی صدر و دکتر علی شریعتی تأکید کردند و ابراز امیدواری کردند که راه این دو متفکر ایرانی و اندیشه آنان بدور از تعصب و با واقع‌بینی شناخته شود تا راهگشای مشکلات امروز جامعه باشد.
در این جلسه سرکار خانم شریعت رضوی همسر دکتر شریعتی، با بزرگداشت یاد و خاطره امام موسی صدر گفت: ما همه امام موسی صدر را دوست داشتیم و ایشان کمک‌های بزرگی به ما کردند.
وی گفت: آخرین باری که من امام موسی صدر را دیدم، شاید آخرین روز آزادی ایشان بود که من امام موسی صدر و شیخ یعقوب را در زینبیه دیدم و امام صدر به من گفتند که ما فردا عازم لیبی هستیم. با من خداحافظی کردند و من چند روز دیگر سوریه بودم و وقتی به پاریس آمدم، دیدم همه نگران هستند و گفتند که خبری از امام صدر نیست.
در این دیدار که در آن اعضای مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر نیز حضور داشتند، همچنین فرزندان دکتر شریعتی به بازگویی خاطرات خود از امام موسی صدر خصوصاً در ایام پس از درگذشت دکتر شریعتی و حمایت‌های امام صدر از خانواده دکتر شریعتی پرداختند.
خانواده‌های امام موسی صدر و دکتر شریعتی، در گفت‌وگوی تفصیلی که درباره اندیشه‌های امام صدر و دکتر شریعتی داشتند، تلاش برای شناساندن امام موسی صدر به جامعه و تأکید بر مشترکات دو میراث فکر دکتر شریعتی و امام موسی صدر را از ضرورت‌های کاری دو خانواده و نیز مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در تهران دانستند.

منبع: وبسایت مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر (+)

 



≡   برچسب‌ها
نویسنده : اپراتور سایت تاریخ ارسال : ژوئن 2, 2015 2726 بازدید       [facebook]