Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages


مراسم دومین سالگرد هجرت شریعتی در شهرستان‌ها (اردیبهشت ۱۳۵۸)

مراسم دومین سالگرد هجرت شریعتی در شهرستان‌ها

منبع: روزنامه بامداد، روزنامه کیهان

تاریخ: اردیبهشت ۱۳۵۸

 

تبریز (دانشگاه تبریز)

به مناسبت دومین سالگرد هجرت شادروان دکترعلی شریعتی معلم مجاهد، از سوی دانشجویان مسلمان دانشگاه تبریز یک جلسه سخنرانی در دانشگاه ترتیب یافت که در آن استاد گنجه ای درباره زندگینامه دکتر علی شریعتی سخن گفت و خاطره مبارزات اسلامی و آزادی خواعی آن شهید عالیقدر را گرامیداشت. به همین مناسبت یک نمایشگاه اسلاید و عکس و کتاب از دوران زندگی و آثار شادروان علی شریتی در ساختمان مرکزی دانشگاه تبریز گشایش یافت.

 

خرم آباد (تالار پیشآهنگی)

به مناسبت سالروز مهاجرت معلم شهید دکتر علی شریعتی از وطنش مراسم باشکوهی در تالار پیشاهنگی خرم آباد برگزار گردید. ابتدا آیاتی از قرآن مجید تلاوت شد، آنگاه نماینده انجمن تحقیقات اسلامی و دانش آموزان و کارگران و همچنین نماینده فرهنگیان در مورد بزرگداشت سالگرد دکتر شریعتی  سخنان مهمی ایراد نمود. ضمنا به همین مناسبت مراسمی در دانشگاه لرستان برگزار شد.

آباده

هزاران نفر از مردم آباده در یک تظاهرات و راهپیمایی عظیم که به دعوت  سازمان جوانان مسلمان آباده به منظور بزرگداشت نهضت معلم بزرگ دکتر علی شریعتی صورت گرفت شرکت نمودند. تظاهر کنندگان ضمن فریاد «شریعتی پیروز است ارتجاع و منافق نابود است» به راهپیمایی پرداختند. در این مراسم آقای محمد حسین ناجی مطالبی را پیرامون معلم شهید دکتر شریعتی ایراد کرد.

 

اهواز (سالن تربیت بدنی)

خبرگزاری پارس. به مناسبت سالروز هجرت دکتر علی شریعتی معلم شهید بعد از ظهر دیروز مراسمی در سالن تربیت بدنی دانشگاه اهواز برگزار شد. در این مراسم که هزاران تن از گروههای مردم شرکت داشتند آقا فخرالدین حجازی  یکی از یاران استاد شریعتی در مورد شخصیت و مبارزات استاد شهید و هم چنین هجرت وی به تفصیل صحبت کرد. در این آیین که با تلاوت آیاتی ازقرآن مجید آغاز شد پیام انجمن اسلامی دانشگاه اهواز و قطعه شعری پیرامون هجرت استاد علی شریعتی قرائت شد.



≡   برچسب‌ها
نویسنده : اپراتور سایت تاریخ ارسال : دسامبر 30, 2018 912 بازدید       [facebook]